bloggaward

Jag har fått en Bloggaward av felicia tack :D <3






Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är: 
- Thank the person who nominated you for this award. 
- Copy the award and place it oun your blog. 
- Link to the person who nominated you for this award. 
- Tell us seven interesting things about yourself. 
- Nominate seven bloggers. 
- Post links to the seven bloggers you nominate.


Jag nominerar:

kommer inte på någon


7 sanningar om mig:


snäll mot alla

jag har det inte så bra som vissa kan tro

dåliga betyg

har väldigt dåligt självförtroende

gillar inte fisk :P

jag e en jobbig person ibland inte bra

väldigt osäker








Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: haha ja du har ju jättelångt hår du :D

2010-02-13 @ 08:55:19
URL: http://pinballmap.blogg.se/
Postat av: Anonym

snäll mot alla. HAAHAH

2010-02-13 @ 08:56:00
URL: http://pinballmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0